یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

ارائه خدمات قاليشويي در تهران

۲ واحد صنفي در شهرستان ري به دليل گران‌فروشي جريمه شد

۲۰ بازديد

۲ واحد صنفي در شهرستان ري به دليل گران‌فروشي جريمه شد

 

شهرري - ايرنا - رييس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ري اعلام كرد: ۲ واحد صنفي در اين شهرستان به دليل گران‌فروشي مرغ و شكر جريمه و پرونده آنها براي رسيدگي بيشتر به مراجع قضايي ارجاع شد.

 

موسي احمدي روز شنبه به خبرنگاران گفت: در جريان بازرسي از واحدهاي عرضه كننده مواد غذايي، بازرسان اين اداره در حدود يكهزار و ۳۹۲ كيلوگرم مرغ گرم قطعه بندي شده و يكهزار كيلوگرم شكر به دليل گران فروشي كشف كردند.

 

وي اظهار داشت: ارزش ريالي اين محموله‌ها كشف شده در حدود ۴۵۵ ريال است كه به دليل شرايط موجود در كشور به منظور طي مراحل قانوني برخورد با تخلف پرونده به مراجع قضائي و تعزيرات ارجاع شده است.

 

رييس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ري با اشاره به برخورد جدي بازرسان با گران‌فروشي خاطرنشان كرد: براي گران‌فروشي مرغ گرم در حدود ۳۹۰ ميليون ريال و براي گران فروشي شكر در حدود ۶۱ ميليون ريال تعلق گرفت و در نهايت پرونده واحد متخلف تحويل مراجع قضائي شد.

 

اين مسئول اضافه كرد: با هدف مبارزه با قاچاق كالا و كنترل بازار روزانه پنج تيم بازرسي به اصناف، انبار و كارخانه‌ها اختصاص داده شده‌است كه به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسي از واحدها مي‌شود.

 

احمدي ادامه داد: با توجه به شرايط موجود در بازار برخي از سودجويان اقدام به افزايش قيمت خودسرانه و گران‌فروشي اجناس كردند كه با هوشياري بازرسان اداره صنعت ري اين اقدام ناتمام ماند.

 

به گزارش ايرنا، شهرستان ري با برخورداري از ۵۶ اتحاديه توزيعي، توليدي و خدماتي و ۱۰ هزار واحد صنعتي و صنفي از جمله شهرك صنعتي شمس آباد، كارخانه سيمان و كارگاه هاي توليدي و خدماتي اعم از سنگ بري، شيشه و سفال، آجرپزي، كارگاه قاليبافي و قاليشويي، كشتارگاه دام و طيور به عنوان قطب كار و توليد در پهنه جنوب تهران مطرح است.

 

شهرستان ري (به مركزيت شهرري) با جمعيتي بيش از يك ميليون نفر در جنوب استان تهران واقع شده كه داراي پنج شهر شهرري، باقرشهر، كهريزك، قيامدشت و حسن آباد است.

 

مقالات ديگر: قاليشويي شريعتي

دندانپزشكي ديجيتال