پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ارائه خدمات قاليشويي در تهران

توزیع ۳۰۰ سری لوازم خانگی بین سیل زدگان استان یزد

۱۸ بازديد

توزیع ۳۰۰ سری لوازم خانگی بین سیل زدگان استان یزد

یزد- محمدپناه، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان یزد از آغاز توزیع ۳۰۰ سری لوازم خانگی شامل یخچال، اجاق گاز، فرش و سرویس چینی به تعداد هزار و ۲۰۰ قلم بین سیل زدگان استان خبر داد.

 

علی اکبر محمدپناه در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه این اقلام از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع می شود، اظهار داشت: بر اساس تخمین و تعیین خسارت سیل مردادماه امسال از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد بحران استان یزد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۳۰۰ سری جهیزیه به استان یزد اختصاص داده است.

 

وی افزود: پیامک برای مراجعه افراد خسارت دیده به آنها ارسال می شود و شهروندان شهرستان یزد می توانند برای دریافت کالای خود به انبار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان یزد واقع در مجاورت بخشداری یزد مراجعه کنند.

مقالات دیگر: خریدار قالی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان یزد همچنین بیان کرد: کالاهایی که قرار است بین خسارت دیدگان سیل در شهرستان ها توزیع شود به فرمانداری ها تحویل شده و در همان محل توزیع خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد جبران خسارت لوازم خانگی در کشور به استان یزد اختصاص یافته است، همچنین به اقدامات انجام شده برای جبران خسارت ناشی از تلفات دام اشاره کرد و افزود: هزار و ۶۰ راس دام در سیل اخیر تلف شده است که امید است جبران شود.

مقالات دیگر: قالیشویی فدک

محمدپناه همچنین از تخصیص تسهیلات ۲ میلیارد تومانی بلاعوض به استان برای تهیه داروی دام‌های بیمار ناشی از سیل خبر داد.

نام گذاری یک چهار راه به نام "چهار راه فرش" در اصفهان

۱۷ بازديد

نام گذاری یک چهار راه به نام "چهار راه فرش" در اصفهان
به پیشنهاد اتحادیه تولیدکنندگان فرش دستباف اصفهان و تصویب شورای شهر اصفهان، چهار راه وحید، چهارراه فرش نامیده شد.

 
به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که فرش اصفهان یکی از شناخته‌ شده‌ترین صنایع دستی در دنیا بوده و مکتب اصفهان با پرورش برجسته‌ترین هنرمندان در هنر فرش دستباف ایران تأثیرگذار است، گفت: این مهم باعث شد تا شورای شهر به فکر نام گذاری یک هفته از سال به نام «هفته فرش» در تقویم مناسبت‌های شهری افتاده و شهرداری را ملزم به پیگیری برای ثبت یک روز به نام «روز فرش» در تقویم ملی کند.

مقالات دیگر: خریدار فرش شرق تهران
وی با بیان این موضوع که از این پس نام چهار راه وحید، چهارراه فرش تعیین شده است این نام گذاری را یک فعالیت‌ ترویجی برای معرفی هرچه بیشتر فرش دستباف اصفهان دانست و خاطرنشان کرد: جلب توجه تمام ذی‌نفعان و ذی نفوذان برای حمایت از این هنر ملی و اثربخش، سبب شد تا در نهایت منجر به بهبود شرایط در ابعاد مختلف این هنر - صنعت شود.

مقالات دیگر: قالیشویی در نارمک
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: توجه به هنر- صنعت فرش دستباف سبب بهبود فضای کسب و کار و ارتقای اقتصاد  استان و شهر اصفهان خواهد شد.
ملت افزود: مجموعه ۲۵ میدان، چهارراه و سه‌راه از ناژوان تا خروجی رودخانه زاینده‌رود در شرق اصفهان که منتهی به حاشیه رودخانه می‌شود، به نام صنایع دستی اصفهان نام گذاری شده است.

منبع : مرکز ملی فرش ایران