پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ارائه خدمات قاليشويي در تهران

قالیشویی غیر اصولی چگونه از عمر فرش می کاهد؟

۳ بازديد

قالیشویی غیر اصولی چگونه از عمر فرش می کاهد؟

 

قالیشویی حکیمیه

شستشوی نادرست فرش چگونه باعث کاهش عمر فرش می شود؟ آیا شستشوی فرش می تواند عمر فرش را افزایش دهد؟ فرش ها در منازل و ادارات بسیار مهم هستند زیرا از کف در برابر کثیفی محافظت می کنند و همچنین مقداری گرما به پاها مخصوصاً در هنگام سردی می دهند.

 

قالیشویی غیر اصولی چگونه از عمر فرش می کاهد؟

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

 

 

نظافت نادرست فرش چگونه عمر فرش را کاهش می دهد

شستشوی نادرست فرش چگونه باعث کاهش عمر فرش می شود؟ آیا شستشوی فرش می تواند عمر فرش را افزایش دهد؟ فرش ها در منازل و ادارات بسیار مهم هستند زیرا از کف در برابر کثیفی محافظت می کنند و همچنین مقداری گرما به پاها مخصوصاً در هنگام سردی می دهند. یکی دیگر از ویژگی‌های متمایز فرش کف، دکوراسیون فوق‌العاده‌ای است که به خانه‌ها می‌افزایند و از این نظر نمی‌توان مزایای عظیمی را که فرش ارائه می‌کند نادیده گرفت.

 

برترین‌ها

 

قالیشویی حرفه ای

مانند سایر مجموعه های شخصی خانه، نظافت منظم چیزی است که بسیار ضروری است و توضیحات زیادی وجود دارد که چرا باید به طور منظم انجام شود. شست و شوی حرفه ای فرش باید هر 6 تا 12 ماه یکبار انجام شود تا فرش در شرایط خوبی و بدون لکه بماند و بسیاری از تزئینات مطلوبی که با یک فرش زیبا همراه است حفظ شود.

 

افزایش طول عمر فرش با شستشو

افزایش طول عمر فرش با شستشو

 

با این حال این سوال باقی می ماند که آیا شستشوی منظم فرش باعث افزایش طول عمر فرش می شود؟ بسته به انواع عواملی که باید پاک شوند، پاسخ ممکن است بله یا خیر باشد. به عنوان مثال، اگر نظافت حرفه ای به ندرت انجام شود، فرش می تواند کثیفی زیادی را جمع کند و آسیب جبران ناپذیری به الیاف فرش وارد کند و در نتیجه نیاز به تعمیرات گران قیمت داشته باشد. برای افزایش طول عمر فرش، نظافت منظم و حرفه ای از اهمیت زیادی برخوردار است. هدف از این نوع نگهداری از بین بردن اجسام خارجی است که در غیر این صورت به قسمت های فرش آسیب می رساند و در نتیجه عمر آن را افزایش می دهد.

 

اگر میخواهید فرش هایتان با اصول خاص شسته شود و هیچ آسیبی به فرشتان وارد نشود قطعا بهترین قالیشویی در کرج میتواند به صورت تضمینی فرش هایتان را با کمترین قیمت در منطقه برایتان خدمات شستشو را انجام دهد، قالیشویی وزیر با سابقه و اعتبار +20 ساله ای که دارد میتواند بهترین خدمات مبلشویی در کرج و قالیشویی در شهر کرج را به شما عزیزان ارائه دهد.  

 

انواع لکه های فرش

فرش ها با انواع کثیفی ها لکه می شوند و می توانند شامل کثیفی، شیره، مواد جامد کوچک، مایعات و هر نوع کثیفی دیگری باشد که تصور کنید. خاک سطح فرش را مسدود می کند و اگر مقداری از آن خاک (یعنی شربت) سفت شود، سطح فرش احتمالاً دچار پارگی جزئی می شود و این امر در دراز مدت از استحکام و جذابیت بصری آن می کاهد. تنها راه افزایش طول عمر فرش، انتخاب نظافت منظم است تا ذرات مسدود شده به موقع و بدون طولانی شدن اثر مضر آن از بین بروند.

 

تاثیر نظافت منظم بر عمر فرش

از طرفی نظافت حرفه ای منظم می تواند عمر فرش را کوتاه کند و این بستگی زیادی به جنس فرش از آن دارد. فرش های ساخته شده از الیاف مصنوعی مانند نایلون و اکریلیک اگر به طور منظم توسط یک متخصص با بخار داغ تمیز شوند، به سرعت خراب می شوند. بخار باعث ضعیف شدن الیاف و ساختار کلی فرش می شود.

 

فرش در دراز مدت استحکام مطلوب خود را از دست داد و برخی از الیاف از موقعیت های مورد نظر خود خارج شد. کثیفی این نوع فرش ها باید به صورت فیزیکی پاک شود و هرگونه شستشوی حرفه ای با بخار گرم باید به حداقل برسد تا عمر این فرش ها افزایش یابد.

 

تاثیر مواد شیمیایی بر عمر فرش

مواد شیمیایی به کار رفته در قالیشویی می تواند تا حد زیادی طول عمر فرش مورد نظر را تعیین کند. برخی از مواد شیمیایی م ورد استفاده در قالیشویی دارای درجه قابل توجهی از خورندگی هستند، به این معنی که استفاده طولانی مدت آنها بیشتر سطح فرش را در معرض آسیب قرار می دهد. در این راستا بررسی گزینه های موجود برای شستشوی فرش بسیار مهم است تا تنها یکی با کمترین ترکیب سطح و بافت فرش مورد استفاده قرار گیرد.

 

شیشه بری  یوسف اباد