پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ارائه خدمات قاليشويي در تهران

شركت‌هاي انجام خدمات در منزل را با پي جو بشناسيد

۱۱۲ بازديد

به گفته خبر گزاري ايسنا

سايت پي‌جو در پيدا كردن بهترين شركت خدمات در منزل شيراز به شما كمك خواهد كرد. اگر به دنبال شركت‌هاي ارائه‌دهنده خدمات سمپاشي شيراز هستيد، اگر به دنبال شركت خدمات نظافت منزل شيراز هستيد، اگر به دنبال شركت قاليشويي شيراز هستيد، به‌واسطه‌ي سايت پي جو مي‌توانيد بهترين شركت‌ها را بيابيد.

به گزارش ايسنا، بنابر اعلام پي جو، براي انجام خدمات در منزل، نمي‌توانيد به هركسي اعتماد كنيد و به وي اين اجازه را بدهيد كه وارد منزل شما بشود. افراد غيرقابل اطمينان امروزه زياد شده‌اند و اگر به شخصي كه اين ويژگي را دارد، كارهاي منزلتان را بسپاريد، بايد منتظر عواقبش باشيد. سايت پي جو ليستي از بهترين شركت‌هاي خدمات در منزل را به شما معرفي مي‌كند. به‌ عنوان‌ مثال اگر به دنبال قاليشويي شيراز هستيد، اگر به دنبال شركت‌هاي ارائه‌دهنده خدمات سمپاشي شيراز هستيد يا اگر به دنبال شركت‌هاي خدمات نظافت منزل شيراز هستيد، اين سايت در اين زمينه به شما كمك خواهد كرد. با اين سايت به‌راحتي مي‌توانيد انواع شركت‌هاي خدمات در منزل شيراز را بيابيد.

در اين متن با ما همراه باشيد تا دراين‌باره به شما توضيحات بيشتري بدهيم.

سايت پي جو بهترين شركت خدمات در منزل شيراز را مي‌تواند به شما معرفي كند

شركت‌هاي خدمات در منزل شيراز

شركت‌هاي مختلف خدماتي در شيراز، كارهاي مربوط به منزل شمارا بر عهده مي‌گيرند و براي انجام آن‌ها نزد شما خواهند آمد. در اين زمان شما بايد اطلاعات نسبتاً كاملي در مورد آن‌ها بيابيد تا بتوانيد به آن‌ها اجازه‌ي ورود به حريم شخصي‌تان را بدهيد. براي شركت‌هايي به خصوصي مخصوصاً شركت خدمات نظافت منزل شيراز، بايد افرادي قابل‌اعتماد و اطمينان به منزل شماراه يابند و خدمات شمارا انجام دهند. ازآنجايي‌كه اين شهر بزرگ است، تعداد شركت‌هاي نظافتي تقلبي ممكن است بيشتر باشد.

با قاليشويي در قنات كوثر و قاليشويي در تهرانپارس بيشتر آشنا شويد

شركت‌هاي معتبر خدمات در منزل شيراز

شركت‌هاي خدمات در منزل شيراز همان‌طور كه گفتيم، بيشترشان مجوزهاي لازمه را به همراه دارند. پي جو سعي مي‌كند كه بهترين و مناسب‌ترين اين شركت‌ها را به شما معرفي كند تا دغدغه‌اي در رابطه با معتبر بودن آن‌ها نداشته باشيد؛ مثلاً اگر به دنبال شركت قاليشويي شيراز هستيد، بايد بدانيد كه اگر كوچك‌ترين ضرري اين شركت به قالي يا فرش شما وارد كند، خسارتي بزرگ روي دست شما خواهد گذاشت. پس بايد معتبر باشد تا در صورت بروز مشكل در فرش يا قالي، بتوانيد خسارت را از آن‌ها دريافت كنيد. شركت‌هاي معتبر معمولاً بايد خسارت‌ها را بر عهده بگيرند.

يا فرض كنيد كه به دنبال شركت‌هاي سمپاشي شيراز هستيد. در اينجا هم بايد شركت‌هايي را انتخاب كنيد كه از سم‌هاي ماندگار و مناسب براي آفت‌هاي منزل و باغ‌هاي شما استفاده مي‌كنند. در اين صورت مي‌توانيد مشكلتان را حل كنيد و در اين رابطه ديگر مشكلي نداشته باشيد.

آشنايي با قاليشويي فارسي سرويس دهي در رسالت

۱۰۲ بازديد

آشنايي با بهترين قاليشويي در رسالت

پيدا كردن يك قاليشويي خوب در محل سكونت مي‌تواند خيالتان را بابت تميزي هميشگي فرش‌ها راحت كند. مطمئناً مراكز متعدد قاليشويي در رسالت، شما را در انتخاب بهترين آن‌ها سردرگم مي‌كند اما با توضيحاتي كه در ادامه بيان مي‌كنيم راحت‌تر مي‌توانيد يك قاليشويي خوب در رسالت را انتخاب كنيد.

زمان انتخاب قاليشويي حتماً به دنبال بهترين باشيد زيرا فرش اولين وسيله خانه است كه در معرض انواع گرد و غبار و آلودگي‌ها قرار مي گيرد. شستن فرش در قاليشويي مجاز فقط به پاكي ظاهري برنمي‌گردد و بايد تمام اصول بهداشتي چه در زمان شستن و چه در زمان خشك كردن در نظر گرفته شود. قاليشويي فارسي تمام اين موارد را در نظر مي‌گيرد همچنين در ادامه توضيحات بيشتري از اين قاليشويي ارائه مي‌گردد 


• قاليشويي خوب چه ويژگي‌هايي دارد؟

• سرويس‌دهي بهترين قاليشويي در رسالت

استخدام حدود ۹۰۰ نفر در شهرستان ري

۱۱۸ بازديد

حميدرضا داداشي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: در اين مدت ۲ هزار و ۳۲۸ مرد و يكهزار و ۲۷۵ متقاضي زن در سامانه‌هاي كاريابي‌هاي ري ثبت نام كردند كه از اين تعداد ۶۲۴ مرد و ۳۵۹ زن با درخواست واحدهاي توليدي صاحب شغل شدند.

وي افزود: همچنين در اين مدت ۲ هزار و ۳۵۴ فرصت شغلي شامل يكهزار و ۳۸۱ فرصت براي مردان و ۳۵۹ فرصت شغلي براي زنان جوياي كار در سامانه كاريابي‌هاي ري ثبت شد.

داداشي اضافه كرد: در اين بازه زماني ۹۸۳ متقاضي به كار گمارده شدند و در صورت صلاحيت افراد ديگر نيز به اين واحدهاي توليدي معرفي مي شوند.

اين مسئول با بيان اينكه كاريابي‌هاي تحت پوشش اداره كار شهرستان ري در بخش‌هاي توليدي و خدماتي افراد جوياي كار را ثبت نام كرده اند، گفت: ۳۶۸ مرد و ۲۵۰ زن در بخش توليد، ۲۵۶ مرد و ۱۰۹ زن در بخش خدمات صاحب شغل شدند.

داداشي نداشتن مهارت در بين جويندگان كار را از معضل هاي حوزه اشتغال در اين شهرستان نام برد و خاطرنشان كرد: متاسفانه بيشتر جويندگان كار كه در كاريابي ها ثبت نام مي كنند از مهارت هاي لازم برخوردار نيستند.

وي در ادامه به طرح كاروزي اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان ري اشاره و اضافه كرد: بيكاران داراي مدرك كارشناسي و بالاتر با ثبت نام در سامانه كارورزي به نشاني http://portaltvto.com/karvarzi  مي توانند سه تا ۶ ماه ضمن آموزش مهارت فني ماهانه پنج ميليون ريال به عنوان حقوق دريافت مي كنند.

داداشي ادامه داد: متقاضيان ضمن داشتن كارت پايان خدمت بايد حداكثر ۳۵ سال داشته باشند و همچنين طي ۲ سال گذشته كمتر از سه ماه بيمه داشته باشند.

به گزارش ايرنا، شهرستان ري با برخورداري از ۵۶ اتحاديه توزيعي، توليدي و خدماتي و ۱۰ هزار واحد صنعتي و صنفي از جمله شهرك صنعتي شمس آباد، كارخانه سيمان و كارگاه هاي توليدي و خدماتي اعم از سنگ بري، شيشه و سفال، آجرپزي، كارگاه قاليبافي و قاليشويي در منطقه 8، كشتارگاه دام و طيور به عنوان قطب كار و توليد در پهنه جنوب تهران مطرح است.

خسارت دوري از فرهنگ جهادي

۱۰۱ بازديد

خسارت دوري از فرهنگ جهادي


به گفته مشرق نيوز در مقابل فرهنگ و روحيه جهادي، تفكر كم‌تحرك و وابسته‌اي وجود دارد كه نه اعتقادي كامل و راسخ به توانمندي‌هاي كشور دارد و نه تلاشي براي بهره‌برداري از استعدادهاي داخلي براي رفع مشكلات مي‌كند. اين تفكر كه معمولاً يا اسير سياست‌بازي است يا درگير منفعت‌طلبي و يا غوطه خوردن در قدرت و ثروت در موارد زيادي نه تنها در رفع موانع از سر راه پيشرفت كشور توفيقي ندارد كه در موارد زيادي خود مانع و كندكننده سرعت پيشرفت و تعالي هم مي‌شود.


  در مقابل تفكري كه تميز كردن منزل هموطن سيل‌زده را افتخار مي‌داند، يا ماه‌ها در مناطق زلزله زده كشور مي‌ماند تا خيالش از ساخت سريع و مناسب منزل هموطن بي‌سرپناهش راحت شود، يا با وجود تخصص در يك رشته مهم پزشكي قيد حق ويزيت و درآمد ميلياردي در پايتخت را زده و براي درمان و كمك به مردم به دورترين نقطه محروم كشور مي‌رود، يا كلاس درس را تعطيل كرده و حوزه علميه را تبديل به قاليشويي در تهرانپارس و شستن فرش‌هاي غرق در فاضلاب مردم خوزستان مي‌كند، يا تعطيلات نوروز را به جاي خوش گذراني در فلان كشور، صرف حضور در اردوهاي جهادي و خدمت به مردم مي‌كند، و يا به جاي پشت ميز نشستن و گفتار درماني وارد گود شده و از نزديك به داد مردم مي‌رسد تا آنجا كه يك امام جمعه با لباس مبدل به خانه مردم سيل‌زده مي‌رود و به نظافت منزل آنها مشغول مي‌شود، يا تفكري كه با خودباوري به داشته‌هاي جوانان و دانشمندان كشور براي حل مشكلات اعتقاد دارد، متأسفانه تفكري وجود دارد كه به مردم براي رسيدن به قدرت نياز دارد و پس از آن با وجود كم‌كاري و زد و بند، يا افزايش صفرهاي حقوق‌هاي نجومي برايش اولويت دارد يا چنبره بر قدرت و موقعيت و بازي‌هاي سياسي.


اين جريان يا با تفكري وابسته و با اعتقاد به «ما نمي‌توانيم» سال‌هاي فرصت براي خدمت را صرف ديدن گوشه چشمي ‌از دشمن مي‌كند به اميد آن كه دشمن گره مشكلات را باز كند! يا با تكبر تأمين مسكن براي اقشار ضعيف جامعه را طرحي مزخرف مي‌خواند، يا به جاي تعهد به اتخاذ بهترين تصميم، عزم راسخي در لجبازي و لغو تصميمات مفيد گذشته كه از سوي غيرهم فكرانش اتخاذ شده دارد تا حدي كه مثلا با لغو سهميه‌بندي بنزين هزاران ميليارد خسارت به كشور تحميل مي‌كند.

در مقابل تفكري كه راه‌حل كشور را روحيه جهادي مي‌داند تفكري وجود دارد كه حتي وجود يك نهاد خدمتگزار و انقلابي همچون جهاد سازندگي را تاب نمي‌آورد.

 در مقابل تفكري كه با خلاقيت و ابتكار و تلاش جهادي در مسير استقلال استراتژيك كشور در حوزه فضاي مجازي از قبيل پيام‌رسان‌ها يا بومي‌سازي شبكه‌هاي اجتماعي و توسعه شبكه ملي اطلاعات به موفقيت‌هاي چشمگيري رسيده است، تفكري وجود دارد كه گويي مدافع و مسئول حفظ سيطره دشمن در اين حوزه است و به جاي دفاع و حمايت از جوانان خلاق كشور در مسير مطلوب دشمن قدم مي‌زند.



در مقابل تفكر جهادي و خدمت گزار كه لحظه لحظه زمان مسئوليت را فرصت خدمت و غنيمت دانسته و خود را مشغول حاشيه و انحراف نمي‌كند، جرياني وجود دارد كه زمان مسئوليت را فرصتي براي حاشيه پردازي و دوري از انجام وظيفه دانسته و سرگرم بودن در بازي‌هاي سياسي و جناحي را بر حل مشكلات مردم ‌ترجيح مي‌دهد.



در مقابل تفكري كه براي شنيدن و حل مشكلات مردم به دورترين نقطه‌ها مي‌رود، تفكري وجود دارد كه از داخل خودرو نظرسنجي مي‌كند.