پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ارائه خدمات قاليشويي در تهران

كاهش ۷۰ درصدي سفارش شستشوي قالي در تهران

۴۵ بازديد

رئيس اتحاديه قالي شويان تهران گفت: با توجه به شرايط كرونايي در كشور، سفارش شستشوي قالي و فرش نسبت به گذشته در تهران، ۷۰ درصد كاهش يافته است.

 

كاهش ۷۰ درصدي سفارش شستشوي قالي در تهرانبه گزارش گروه اقتصادي خبرگزاري صداوسيما و به نقل از روابط عمومي اتاق اصناف تهران؛ آقاي حميد محمدي با بيان اينكه شستشوي فرش و قالي يك عمل بهداشتي براي ضدعفوني كردن محيط زندگي است، افزود: بر اين اساس,، چون مردم از گسترش ويروس كرونا در بين خانواده‌ها ترس دارند، لذا سفارش براي شستشوي فرش در تهران ۷۰ درصد كاهش يافته است.

 

محمدي با بيان اينكه از سال ۹۷ نرخ شستشوي قالي افزايش نيافته است گفت: با توجه به افزايش قيمت شوينده‌ها و دستمزدها، هزينه واحد‌هاي صنفي قاليشويي در تهران بسيار افزايش يافته، اما نرخ‌هاي شستشوي قالي و فرش همچنان مربوط به سال ۹۷ است.

 

اين مقام مسئول در اتحاديه قاليشويان تهران افزود: با توجه به چند برابر قيمت ها، مدتي است كه به سازمان حمايت پيشنهاد داه ايم كه نرخ‌هاي شستشوي فرش و قالي واحد‌هاي صنفي ما در تهران افزايش يابد.

 

رئيس اتحاديه قالي‎شويان تهران با اشاره به موافقت سازمان حمايت با افزايش تا ۲۵ درصدي نرخ شستشو گفت: با بررسي پيشنهادات اين اتحاديه در نهايت سازمان حمايت از مصرف كنندگان با ۲۰ تا ۲۵ درصدي نسبت به نرخ‌هاي سال ۹۷ با

 

افزايش نرخ شستشوي فرش موافقت كرده كه به احتمال زياد هفته آينده براي اجرا ابلاغ خواهد شد.

 

محمدي با اشاره به كسادي بازار كار قاليشويان در تهران افزود: اين مساله سبب شد ه كه حدود ۲۰ درصد قاليشويان در تهران واحد‌هاي صنفي خود را تعطيل كنند.

 

بيشتر بخوانيد: قاليشويي در حسين آباد

 

رئيس اتحاديه قاليشويان تهران با بيان اينكه بيش از ۳۵۰ واحد صنفي قاليشويي در تهران فعال است و ۵۰ متقاضي نيز همواره به دنبال تشكيل پرونده و عضويت در اين اتحاديه بوده اند، گفت: با اين حال تعداد زيادي از اين واحد‌هاي صنفي بدون اخذ پروانه كسب فعال هستند كه ما از آمار آن‌ها اطلاع كاملي نداريم.

 

وي اضافه كرد: با توجه به كاهش سفارشات قاليشويي در تهران واحد‌هاي صنفي ما كه عموما بين ۱۰ تا ۱۵ نفر نيروي انساني داشتند، حدود ۵۰ درصد از كارگران خود را تعديل كرده اند، كه عموما همه آن‌ها در سن جواني هستند.

 

محمدي تاكيد كرد: كار در قاليشويي بسيار سخت است و براي انجام قاليشويي و جمع آوري فرش‌ها از خانه‌هاي مردم وبازگرداندن آن‌ها را پس ازشستشو بايد افراد جوان انجام دهند.

 

وي با اشاره به افزايش چند برابري قيمت شوينده‌ها گفت: پيش از اين هر كارتن ۴۸ عددي پودر رختشويي را ۲۰ هزار تومان مي‌خريديم، اما قيمت هر يك كارتن اين مواد شوينده هم اكنون ۱۸۰ هزار تومان است.

 

محمدي ادامه داد: قيمت آب ژاول كه نابود كننده ميكروب‌ها و ويروس و باكتري‌ها است، چندين برابر افزايش يافته است و قيمت يك بشكه كلر ۵۰ كيلويي كه حدود ۵۰ هزار تومان به فروش مي‌رسيد، الان به چندين برابر اين قيمت افزايش يافته است.

 

رئيس اتحاديه قاليشويان تهران گفت: اصل كار واحد‌هاي صنفي قاليشويي در كشور مصرف شوينده هاست و افزايش چندين برابري قيمت اين محصولات مشكلات زيادي را به وجود آورده و در اين شرايط كسادي بازار و سفارشات، پيگيري مسايل مالياتي و يا بيمه كارگران و جريمه بيمه براي واحد‌هاي صنفي قاليشويان دور از انتظار ما است.

 

محمدي افزود: انتظار ما حمايت بيشتر دولت و دستگاه‌هاي اجرايي از واحد‌هاي صنفي كه به علت شيوع ويروس كرونا فروش آن‌ها كاهش چشمگيري داشته، است تا بتوانيم در اين شرايط مشكلات خود كاهش دهيم.

اعمال خلاف شئون در يك قاليشويي در قم /سه مرد و يك زن دستگير شدند

۲۰ بازديد

اعمال خلاف شئون در يك قاليشويي در قم /سه مرد و يك زن دستگير شدند

سرهنگ جعفريان گفت: چهار تن در يك كارگاه قاليشويي در قم در پي اعمال خلاف شئون و انعكاس آن در فضاي مجازي بازداشت شدند.

اعمال خلاف شئون در يك قاليشويي در قم /سه مرد و يك زن دستگير شدند

 

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سرهنگ مراد حسين جعفريان ،فرمانده انتظامي شهرستان قم اظهار كرد: درپي دريافت خبري مبني بر اين كه گروهي از كارگران غيربومي يكي از قاليشويي‌هاي اطراف قم پس از اتمام كار و در ساعات استراحت خود  اقدام به اعمال خلاف شئون اسلامي كرده بودند و تصاوير آن را در شبكه‌هاي اجتماعي به اشتراك مي‌گذارند، موضوع در دستور كار قرار گرفت.

 

 

او افزود:با  تشكيل تيم تلفيقي پليس و سپاه استان، محل موصوف و متهم اصلي اين گروه شناسايي و پيج اينستاگرام او به دست آمد.

 

 

فرمانده انتظامي شهرستان قم تصريح كرد: با رصد و كنترل پيج نامبرده مشاهده شد كه او ضمن قدرت نمايي و كري خواني در صفحه‌ي شخصي خود، اقدام به حمل سلاح گرم نيز مي‌كند و آن را در فضاي مجازي به اشتراك مي‌گذارد.

 

 

او ادامه داد: تيم‌هاي متشكل از پليس و سپاه در زماني مناسب وارد قاليشويي شدند و در بازرسي از محل ٍ، لوازم و خودرو متهمان، يك قبضه سلاح كمري، يك قبضه سلاح شكاري، يك عدد اسپري اشك آور،يك قبضه قمه و مقداري نوشيدني غير مجاز كشف و در مجموع ۳ نفر مرد و يك نفر زن دستگير شدند.

 

بهترين قاليشويي تهران از نظر مردم

واكنش جالب علي پروين به شباهت اسمي با يك قاليشويي

۴۰ بازديد

واكنش جالب علي پروين به شباهت اسمي با يك قاليشويي
علي پروين با انتشار يك استوري، به مغازه اي كه از نام و شهرت او استفاده كرده معترض شد.
دردسر چهره‌هاي معروف در استفاده از اسم و شهرت آنها تمام شدني نيست و علي پروين نيز به عنوان يكي از شناخته شده ترين افراد فوتبال ايران نيز هيچ‌وقت از اين قاعده مستثني نبوده است.
اين بار هم گويا يكي از مغازه‌هاي قاليشويي از اسم پروين استفاده كرده است. پروين با انتشار تصوير آگهي اين قاليشويي كه با اسم و فاميل او هم نام بوده در استوري اينستاگرام هرگونه وابستگي به اين مجموعه صنفي را رد كرد.
مقالات ديگر:

۴۴۴ ميليارد تومان تسهيلات اشتغال پايدار روستايي و عشايري در آذربايجان‌ غربي پرداخت شد

۴۳ بازديد

۴۴۴ ميليارد تومان تسهيلات اشتغال پايدار روستايي و عشايري در آذربايجان‌ غربي پرداخت شد

گروه استان‌ها- مديركل تعاون و كار آذربايجان‌ غربي گفت: از محل اعتبارات تسهيلات اشتغال پايدار روستايي و عشايري تاكنون پنج هزار و ۲۴۳ پرونده با مبلغ ۴۴۴ ميليارد تومان پرداخت شده و منجر به ايجاد اشتغال جديد براي ۱۲ هزار و ۷۹ نفر شده است.

ابوالفضل عبادي در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در اروميه، با اشاره به طرح‌هاي بهره‌برداري رسيده از محل اعتبارات اشتغال پايدار روستايي و عشايري آذربايجان‌ غربي از سال 96 تاكنون اظهار داشت: در اين راستا از محل اعتبارات تسهيلات اشتغال پايدار روستايي و عشايري استان از ابتداي طرح تاكنون پنج هزار و 243 پرونده با مبلغ 444 ميليارد تومان پرداخت شده و منجر به ايجاد اشتغال جديد براي 12 هزار و 79 نفر شده است.

 

وي تصريح كرد: براي مثال طرح توسعه واحد آب غني شده با اكسيژن و آب معدني و توليد بطري از پت و توليد انواع پريفرم در اروميه با اشتغال 40 نفر و ميزان تسهيلات پرداختي 36 ميليارد ريالي انجام شده است.

 

پرداخت تسهيلات به طرح گردشگري تفريحي و اقامتي در سيلوانا اروميه

 

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي آذربايجان‌ غربي گفت: همچنين پرداخت تسهيلات براي واحد معاينه فني خودرو براي اشتغال 13 نفر، حمايت از طرح گردشگري تفريحي و اقامتي در سيلوانا با پرداخت تسهيلات 75 ميليارد ريال و اشتغال 80 نفر و كمك به واحد توليدي مصنوعات چوبي با اشتغال 10 نفر در اروميه از ساير اقدامات اين اداره كل بوده است.

بيشتر بخوانيد: قاليشويي ميرداماد

وي با اشاره به اينكه تسهيلات 11 ميليارد ريال براي اشتغال هشت نفر در واحد توليد كامپاند و گرانول‌هاي پليمري در اروميه پرداخت شده است افزود: از سوي ديگر پرداخت 50 ميليارد ريال براي احداث گلخانه هيدروپونيك صيفي و سبزي، 96 ميليارد ريال با اشتغال 70 نفر براي احداث كارخانه خوراك دام و طيور با ظرفيت 30 هزار تن و نيز 150 ميليارد ريال براي اشتغال 93 نفر در كشتارگاه صنعتي دام اروميه در اين مدت انجام شده است.

 

واحدهاي تكثير و پرورش ماهي در اروميه با استفاده از تسهيلات اشتغال

 

عبادي بيان كرد: علاوه بر آن، حمايت مالي از واحدهاي تكثير و پرورش ماهي قزل‌آلا در اروميه، پرورش زنبور عسل، گاوداري شيري و كارگاه توليدي ظروف مسي در ماكو، احداث گلخانه هيدروپونيك صيفي‌جات و توليد و بسته بندي قارچ و نيز توليد سرباتري آسان‌بست در چالدران از ساير اقدامات بوده است.

 

 

وي افزود: علاوه بر آن براي واحد توليدي پكيج پيش ساخته‌ فاضلاب و واحد جوجه‌كشي در شهرستان چايپاره و نيز توليد تشك فنري، طبي و روتختي، كارگاه توربافي، پرورش گاو شيري، توليد كفپوش‌هاي پلاستيكي و ورزشي در خوي، واحد گاوداري و بره پرواري در اشنويه، كارگاه بافت پارچه نخي و توليد شيشه دوجداره در نقده تسهيلاتي پرداخت شده است.

 

اشتغال 80 نفر در كارخانه توليد آرد و فراورده بذر در پيرانشهر

 

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي از پرداخت 24 ميليارد ريال تسهيلات براي كارخانه توليد آرد پيرانشهر براي اشتغال 40 نفر خبر داد و بيان كرد: همچنين براي توليد و فراوري بذر گندم و اشتغال 40 نفر در اين شهرستان تسهيلاتي پرداخت شده است.

 

وي اظهار داشت: پرداخت تسهيلات براي اشتغال 25 نفر در كارخانه توليد آسفالت، تجهيز و نوسازي پرورش مادر گوشتي براي اشتغال مستقيم و غيرمستقيم 68 نفر، تجهيز و توسعه واحد پرورش جوجه يك روزه براي اشتغال 70 نفر و نيز كارخانه قند با اشتغال مستقيم و غيرمستقيم پنج هزار و 500 نفر نيز در شهرستان مهاباد انجام شده است.

 

پرداخت تسهيلات اشتغال پايدار روستايي و شهري در شهرستان‌هاي جنوب استان

 

عبادي فعاليت كارگاه پيكرتراشي و موزه مردم‌شناسي و قاليشويي صنعتي، سيلندرپركني و شارژ كپسول و كارگاه سفالگري شهرستان بوكان، احداث دامپروري صنعتي و واحد چيپس ميوه، مركز جمع آوري شير خام 35 تني در سردشت، فراوري و بسته‌بندي انواع جوانه‌هاي گندم، ماش و عدس، تجهيز بيمارستان دامپزشكي، واحد فراوري بذر اصلاح شده، اصلاح گلخانه سبزي و صيفي در مياندوآب، فراورده محصولات چوبي در شاهين دژ و همچنين راه اندازي گلخانه آيروپونيك زعفران در تكاب نيز با استفاده از تسهيلات اشتغال پايدار عشايري و روستايي انجام شد.

 

مقالات ديگر:

قاليشويي

فرماندار: زمينه خروج صنوف مزاحم از بندرعباس فراهم شود

۴۵ بازديد

فرماندار: زمينه خروج صنوف مزاحم از بندرعباس فراهم شود

 

بندرعباس - ايرنا - فرماندار بندرعباس گفت: مدت طولاني شده كه طرح انتقال صنوف مزاحم از اين شهر به خارج از محدوده شهري مطرح بوده اما تا اين لحظه جنبه اجرايي نيافته است و اين كار بايستي محقق شود.

 

عزيزاله كُناري روز دوشنبه در نشست كارگروه ساماندهي مشاغل و اصناف مزاحم شهري اظهار داشت: شهرداري بندرعباس بايد اين موضوع را پيگيري كرده تا جانمايي و طراحي مكاني براي اين صنوف به سرعت انجام شده و روند انتقال آن‌ها آغاز شود.

 

وي ادامه داد: عمليات اجرايي زمين ۵۸ هكتاري مصالح فروشان در محدوده روستاي قادهار در شمال بندرعباس حداكثر تا ۱۵ ماه جاري آغاز شود و طراحي لازم براي اجراي مكان‌هاي استقرار تعميرگاه‌ها، درب و پنجره سازي و آلومينويم كارها در زمين ۳۰ هكتاري ايسين نيز انجام شود.

رييس كارگروه ساماندهي مشاغل و اصناف مزاحم شهر بندرعباس بيان داشت: همزمان ساير فرآيندهاي باقي مانده و تكميلي براي استفرار اين صنوف در خارج از شهر بندرعباس انجام گيرد و اتحاديه قاليشويي ها نيز آخرين وضعيت اجراي طرح را به فرمانداري اعلام نمايد.

 

مقالات ديگر

چگونه فرش ابريشم را تميز كنيم

فروش مستقيم تجهيزات قاليشويي در صنايع ماشين سازي عزيزي

۴۰ بازديد

به گزارش اينا نيوز در گذشته قاليشويي در منازل انجام مي شد و افراد خانواده با استفاده از فرچه و پودر رختشويي و برخي مواد شوينده ديگر با همديگر قالي هاي منازل را مي شستند، امروزه ديگر كمتر كسي اين كار پر زحمت را انجام مي دهد زيرا قاليشويي هاي مدرني وارد بازار آمده اند كه از تجهيزات قاليشويي به روز و مدرن استفاده كرده و ديگر نيازي نيست افراد با دست قالي هاي سنگين خود را بشويند.

 

تجهيزات قاليشويي اتوماتيك به شما در صرفه جويي هزينه ها كمك مي كند، باعث افزايش بهره وري و سوداوري مشاغل در حيطه نظافت مي شود، هر نوعي از انها چه به صورت اتوماتيك و نيمه اتوماتيك مي تواند گرد و غبار فرش ها را گرفته و انها را شسته و هم چنين خشك مي كند، براي اين سه مرحله تجهيزات متفاوتي وجود دارد كه براي قاليشويي ها بسيار مقرون به صرفه است. چند نوع از  انها را در اين بخش ذكر خواهيم كرد. قاليشويي هاي مدرني وارد بازار آمده اند كه از تجهيزات قاليشويي تمام اتوماتيك استفاده كرده و ديگر نيازي نيست افراد با دست قالي هاي سنگين خود را بشويند.

 

–  تجهيزات قاليشويي نيمه اتوماتيك 

 

– تجهيزات قاليشويي تمام اتوماتيك 

 

– تجهيزات مبل شويي

 

-تجهيزات مبل شويي صنعتي

 

-تجهيزات مبل شويي و موكت شويي

 

با استفاده از تجهيزات قاليشويي مدرن و با تكنولوژري روز دنيا ميتوان در كيفيت شستشو و رضايتمندي مشتري تاثير مهم گذاشت.

 

در قاليشويي هاي سنتي معمولا از دستگاههاي قديمي و دستي استفاده ميگرديد كه معروفترين اين دستگاههاي سنتي براي شستشو دستگاه شلاق زن ميباشد و براي خشك كردن از دستگاه خشك كن ديگي استفاده ميگرديد.شركت هاي قاليشويي حرفه اي يك انتخاب عالي براي شستشوي فرش هاي شما هستند. تجهيزات شستشوي آنها قدرت مكش بيشتري دارد و فرايند خشك كردن فرش را سريعتر انجام مي دهند. حرفه اي هاي واقعي همچنين شناخت مناسبي از تمامي تجهيزات در دسترس دارند، انواع الياف و ساختارهاي تشكيل دهنده فرش را مي شناسند و از افراد مجرب براي شستشوي فرش هاي شما تحت شرايط مختلف بهره مي برند.

 

كارخانه ماشين سازي عزيزي با 40 سال سابقه فعاليت در صنعت ماشين آلات كشور از اولين مجموعه هاي ساخت تجهيزات قاليشويي در سراسر ايران و از معتبرترين و خوشنام ترين سازندگان داخلي اين صنعت است كه فعاليت خود را در سال 1357 با احداث كارخانه ماشين سازي در تهران آغاز كرده است.

 

اين شركت افتخار دارد كه با تلاش خستگي ناپذير كاركنان خود توانسته با تحولي چشمگير جايگاه ويژه اي در زمينه صنعت و اقتصاد كشور ارائه و همچنان با تكيه بر بنيه علمي ميراث گرانبهاي تجربه پيشينيان و اراده استوار كوشش نمايد طلايه دار اين صنعت عظيم باشد.

 

تجهيزات قاليشويي اتوماتيك را با بهترين كيفيت از شركت ما بخواهيد.

آبگير لوله اي كه در اصل به آن خشك كن نيز مي گويند، سانتريفيوژي است كه به شكل چرخشي كار مي كند و استانداردي براي هر چرخش وجود دارد، معمولا اين استاندارد در هر دور چرخش بين 200 تا 1400 دور گردشي است.هر قاليشويي بايد داراي دستگاه آبگير لوله اي باشد، زيرا با اين نوع تجهيزات قالي ها خشك مي شوند بنابراين اين دستگاه يك از مهم ترين تجهيزات قاليشويي است كه بايد براي آب گيري كردن هر فرش بكار برود.

 

استانداردي كه براي هر دور بكار مي رود چقدر است؟

 

به شكل معمول استانداردي كه براي هر دور تعيين شده است بين 1400 تا 1600 است البته اين براي ابگيرهايي است كه داراي استانداردهاي اروپايي بوده و از كيفيت بسيار خوبي برخوردار باشند.

 

چه نوع آبگير لوله اي مناسب است؟

 

اگر مي خواهيد كيفيت آبگيري در هر فرش بالا برود و فرش ها به سرعت خشك شوند، بايد به تعداد سوراخ هايي توجه كنيد كه اين نوع سوراخ ها بر روي خود لوله آبگير قرار دارند و هم چنين قدرتي كه موتور آبگير لوله اي فرش دارد نيز از اهميت ويژه اي برخوردار است.البته بايد حتما به جنس سبد نيز توجه ويژه داشته باشيد.

 

لرزش دستگاه آبگير لوله اي:

 

آبگير لوله اي به شكل معمول از لرزش تجهيزات برخوردار هستند اما اين نوع لرزش را مي توان با استفاده از راهكارهايي بسيار كمتر كرد. بهترين روش براي اين كار اين است كه از لاستيك هايي استفاده شود كه درون آنها باد زيادي وجود داشته باشد و اين نوع لاستيك ها به يك كمپرسور متصل شده، هم چنين اينكه اين دستگاه را به شكلي كاملا متوازن در هر مكاني نصب شود نيز باعث مي شود لرزش كمتر شود، از طرفي نوع جنس سبد نيز در اين بخش مهم است كه اين مورد نيز باعث مي شود لرزش آبگير كمتر شود.

 

ويژگي هاي انواع آبگير لوله اي

 

يك آبگير لوله اي مدرن داراي توان بالايي براي خشك كردن است به صورتي كه در حدود 100 درصد فرش را خشك مي كند. اين نوع تجهيزات نبايد هنگام خشك كردن فرش را چروك كند. وقتي فرش را خشك مي كند نبايد رنگ هاي فرش به دليل دوراني چرخيدن در هم تركيب شوند. البته رابطه چرخش توري و را در يك آبگير را نيز بايد مورد توجه قرار دادزيرا ميزان سرعت خشك كردن فرش ها در اصل به همين نوع چرخش توري بستگي دارد.اين تجهيزات براي يك قاليشويي مدرن بسيار كاربردهاي زيادي دارد.

 

مشخصات يك آبگير لوله اي قاليشويي

 

ولتاژ هر نوع آبگير بايد حداكثر تا 25 آمپر باشد، مي توان گف قدرت موتور يك آبگير لوله اي در حدود 20 اسب بخار بايد باشد.سرعت چرخش به صورت دوراني نيز مي تواند در حدود 1400 الي 300 بوده كه در هر نوع تجهيزات اين نوع سرعت متغير است. اينگونه تجهيزات براي هر نوع قاليشويي اتوماتيك لازم است بنابراين با استفاده از اين تجهيزات به طور معمول خشك شدن فرش ها به سرعت انجام گرفته و تحويل فرش با سرعت بيشتري انجام مي گيرد و هم چنين به فرش ها هيچ گونه اسيبي نمي رسد به همين دليل است كه از اين نوع تجهيزات بايد استفاده شود.

 

يكي از بهترين دستگاه هايي كه در عرصه آبگيري فرش توليد شده است آبگير لوله اي فرش مي باشد كه باعث جلوگيري از پارگي و چروك فرش مي شود

 

قيمت دستگاه قاليشويي

براي يافتن يك دستگاه قاليشويي با كيفيت، در نظر گرفتن قيمت آن موضوع مهمي مي باشد. بنابراين خريد يك وسيله مقرون به صرفه با امكانات، تجهيزات و قابليت هاي عالي، پيشهاد مي گردد. در واقع قبل از انتخاب دستگاه قاليشويي، استطاعت مالي و كارآمد بودن دستگاه را با يكديگر هماهنگ كنيد.

 

مزايا و قيمت دستگاه قاليشويي :

 

– استفاده از اجناس با اصالت و اصل كشورهاي اروپايي و ژاپني

 

– استفاده از اجناس با كيفيت و با آلياژ بالا

 

– سابقه چندين ساله در بخش شست و شو و بكارگيري آن در ساخت دستگاه شست و شو مانند: دستگاه آبگير لوله اي درب دار و بدون درب،دستگاه خاكگير و دستگاه شست و شوي ثابت و همچنين گرمخانه و ديگر محصولات

 

– تمام قطعات بكار رفته در دستگاه ها مهندسي شده و بر اساس تجارب آقاي عزيزي در بخش شست و شو مي باشد

 

– ضمانت نامه اي كه به همراه محصولات تحويل مشتري مي شود داراي 1 سال اعتبار و 10 سال خدمات پس از فروش مي باشد

 

– قيمت بسيار پايين نسبت به محصولات مشابه و كيفيت بسيار بالاي محصولات

 

– شما با استفاده از دستگاه هاي شست و شو ماشين سازي عزيزي مي توانيد از زمان شست و شو تا خشك كردن و بسته بندي آن خيالي آسوده داشته باشيد و در استفاده از نيروي انساني تا 50% درصد با كاهش روبرو شويد و در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد.

 

 

مقالات مرتبط ديگر:

قاليشويي جلفا