پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ارائه خدمات قاليشويي در تهران

استخدام حدود ۹۰۰ نفر در شهرستان ري

۱۱۹ بازديد

حميدرضا داداشي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: در اين مدت ۲ هزار و ۳۲۸ مرد و يكهزار و ۲۷۵ متقاضي زن در سامانه‌هاي كاريابي‌هاي ري ثبت نام كردند كه از اين تعداد ۶۲۴ مرد و ۳۵۹ زن با درخواست واحدهاي توليدي صاحب شغل شدند.

وي افزود: همچنين در اين مدت ۲ هزار و ۳۵۴ فرصت شغلي شامل يكهزار و ۳۸۱ فرصت براي مردان و ۳۵۹ فرصت شغلي براي زنان جوياي كار در سامانه كاريابي‌هاي ري ثبت شد.

داداشي اضافه كرد: در اين بازه زماني ۹۸۳ متقاضي به كار گمارده شدند و در صورت صلاحيت افراد ديگر نيز به اين واحدهاي توليدي معرفي مي شوند.

اين مسئول با بيان اينكه كاريابي‌هاي تحت پوشش اداره كار شهرستان ري در بخش‌هاي توليدي و خدماتي افراد جوياي كار را ثبت نام كرده اند، گفت: ۳۶۸ مرد و ۲۵۰ زن در بخش توليد، ۲۵۶ مرد و ۱۰۹ زن در بخش خدمات صاحب شغل شدند.

داداشي نداشتن مهارت در بين جويندگان كار را از معضل هاي حوزه اشتغال در اين شهرستان نام برد و خاطرنشان كرد: متاسفانه بيشتر جويندگان كار كه در كاريابي ها ثبت نام مي كنند از مهارت هاي لازم برخوردار نيستند.

وي در ادامه به طرح كاروزي اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان ري اشاره و اضافه كرد: بيكاران داراي مدرك كارشناسي و بالاتر با ثبت نام در سامانه كارورزي به نشاني http://portaltvto.com/karvarzi  مي توانند سه تا ۶ ماه ضمن آموزش مهارت فني ماهانه پنج ميليون ريال به عنوان حقوق دريافت مي كنند.

داداشي ادامه داد: متقاضيان ضمن داشتن كارت پايان خدمت بايد حداكثر ۳۵ سال داشته باشند و همچنين طي ۲ سال گذشته كمتر از سه ماه بيمه داشته باشند.

به گزارش ايرنا، شهرستان ري با برخورداري از ۵۶ اتحاديه توزيعي، توليدي و خدماتي و ۱۰ هزار واحد صنعتي و صنفي از جمله شهرك صنعتي شمس آباد، كارخانه سيمان و كارگاه هاي توليدي و خدماتي اعم از سنگ بري، شيشه و سفال، آجرپزي، كارگاه قاليبافي و قاليشويي در منطقه 8، كشتارگاه دام و طيور به عنوان قطب كار و توليد در پهنه جنوب تهران مطرح است.

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.