پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ارائه خدمات قاليشويي در تهران

اصناف ري با وجود ركود بازار در خط مقدم خدمت‌رساني به مردم هستند

۲۰ بازديد

اصناف ري با وجود ركود بازار در خط مقدم خدمت‌رساني به مردم هستند
شهرري ـ ايرنا ـ رييس اتاق اصناف شهرستان ري گفت: اصناف با وجود ركود بازار در خط مقدم خدمت رساني به مردم قرار دارند و به منظور حفظ سلامت شهروندان با رعايت محدوديت‌ها، دستورالعمل‌ها و استفاده از ملزومات بهداشتي مقابله با كرونا اقدامات درخور توجهي در اين مدت داشته‌اند.
لطف الله ستاره روز يكشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: اصناف شهرستان ري از ابتداي شيوع ويروس منحوس كرونا و اجراي طرح‌هاي كرونايي همواره پاي كار بودند و حتي در حمايت از آسيب ديدگان كرونا نيز گام‌هاي مؤثر و همكاري گسترده و شايسته‌اي داشتند.
مقالات ديگر:
وي با آرزوي قبولي عزاداري‌ها و تسليت ايام سوگواري سالار شهيدان خاطرنشان كرد: در مدت اخير به دليل افزايش موارد ابتلاء به بيماري كرونا در كشور تمهيداتي در خصوص كنترل بيماري انديشيده شد كه خوشبختانه در شهرستان ري شاهد اجراي خوب اين طرح بوديم.
اين مسئول از همكاري اصناف هميشه در صحنه شهرستان ري در اجراي دستورات ستاد ملي مقابله با كرونا به منظور اجراي تعطيلات سراسري جهت كنترل ويروس كرونا و كاهش موارد ابتلاء قدرداني و تشكر كرد.
ستاره اضافه كرد: در اين راستا با آرزوي رونق در كسب و كار تمامي صنوف از تعامل و از خود گذشتگي خانواده بزرگ اصناف و بازاريان ري كه سلامت مردم را اولويت خود قرار دادند صميمانه قدرداني و تشكر مي‌كنم.
رييس اتحاديه كاميون ‌داران شهرستان ري هم با اشاره به استقرار خودروهاي باربري غيرمجاز در برخي ميادين شهرستان گفت: درصدديم تا طرح هاي مقابله اي و جمع آوري جهت برخورد با باربري هاي غيرمجاز و فاقد پروانه كسب كه در ميادين اصلي استقرار دارند از سوي اتحاديه ارائه شود تا از فعاليت اين سودجويان جلوگيري شود.
مهدي كريميان افزود: از شهروندان تقاضا مي شود جهت انجام امور مربوط به باربري تنها با باربري هاي داراي پروانه كسب ارتباط بگيرند زيرا كه در صورت مفقود شدن كالا ها يا سرقت امكان پيگيري از اتحاديه وجود ندارد.  
به گزارش ايرنا، شهرستان ري با برخورداري از ۵۶ اتحاديه توزيعي، توليدي و خدماتي و ۱۰ هزار واحد صنعتي و صنفي از جمله شهرك صنعتي شمس آباد، كارخانه سيمان و كارگاه هاي توليدي و خدماتي اعم از سنگ بري، شيشه و سفال، آجرپزي، كارگاه قاليبافي و قاليشويي، كشتارگاه دام و طيور به عنوان قطب كار و توليد در پهنه جنوب تهران مطرح است.
مقالات ديگر: قاليشويي حكيميه
شهرستان ري (به مركزيت شهرري) با جمعيتي بيش از يك ميليون نفر در جنوب استان تهران واقع شده كه داراي پنج شهر شهرري، باقرشهر، كهريزك، قيامدشت و حسن آباد است.

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.