پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

ارائه خدمات قاليشويي در تهران

۶۸ تن سيمان احتكاري در شهرستان ري كشف شد

۲۳ بازديد

۶۸ تن سيمان احتكاري در شهرستان ري كشف شد

شهرري - ايرنا - رييس اتاق اصناف شهرستان ري اعلام كرد: ۶۸ تن سيمان از انبار يك واحد صنفي در اين شهرستان توسط بازرسان اتاق اصناف كشف شد.

 

لطف‌الله ستاره روز شنبه در اين باره به خبرنگار ايرنا گفت: گشت‌هاي مستمر از واحدهاي صنفي و انبارها در سطح شهرستان ري ادامه دارد  كه در گشت مشترك اتاق اصناف شهرستان ري از انبارها و واحدهاي صنفي بازرسان اين اداره به شناسايي ميزان قابل توجهي سيمان موفق شدند.

وي اظهار داشت: اين واحد صنفي در قسمت انبار و بدون مجوز و ثبت در سامانه انبارها به نگهداري ۶۸ تن سيمان اقدام كرده و در اين روزها كه با كاهش توليد سيمان مواجه هستيم از فروش و عرضه اين محصول با هدف افزايش قيمت پرهيز كرده است.

مقالات ديگر: قاليشويي فرجام

روكش زيركونيا

اين مسئول افزود: با توجه به حضور كارشناس تعزيرات و تاييد بر احتكار اين انبار، براي اين واحد پرونده تخلف تشكيل و جهت بررسي به اداره تعزيرات حكومتي ارسال شده است.

ستاره خاطرنشان كرد: نبايد سودجويي‌ها مانع عرضه بهتر محصول به بازار باشد تا برخي افراد به افزايش قيمت دست زده و به نوعي از قوانين و مقررات مورد نظر عدول كنند.

 

به گزارش ايرنا، شهرستان ري با برخورداري از ۵۶ اتحاديه توزيعي، توليدي و خدماتي و ۱۰ هزار واحد صنعتي و صنفي از جمله شهرك صنعتي شمس آباد، كارخانه سيمان و كارگاه هاي توليدي و خدماتي اعم از سنگ بري، شيشه و سفال، آجرپزي، كارگاه قاليبافي و قاليشويي، كشتارگاه دام و طيور به عنوان قطب كار و توليد در پهنه جنوب تهران مطرح است.

 

شهرستان ري (به مركزيت شهرري) با جمعيتي بيش از يك ميليون نفر در جنوب استان تهران واقع شده كه داراي پنج شهر شهرري، باقرشهر، كهريزك، قيامدشت و حسن آباد است.

 

 بيشتر بخوانيد: شيشه بري تهران

 

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.