پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ارائه خدمات قاليشويي در تهران

به لطف اين ترفند فرش هاي شما عاري از گرد و غبار مي شوند!

۲۰ بازديد

به لطف اين ترفند فرش هاي شما عاري از گرد و غبار مي شوند!

قاليشويي نارمك

طلا نيوز

فرش و قاليچه

دندانپزشكي اقساطي

با اين تكنيك، فرش را بدون فرستادن به قاليشويي تميز كن.

فرش و قاليچه

فرش جزو جدايي ناپذير دكوراسيون داخلي ما ايرانيان است، اما مسلما گرد و غبار و خاك زيادي را نيز به خود جذب مي كند كه البته بايد بدانيم جاروبرقي تنها، نمي تواند تمام گرد و خاك نفوذ كرده به آن را تميز كند. اگر به دنبال راهي موثر براي تميز كردن فرش خود از گردو خاك هستيد، بايد اين روش را امتحان كنيد!


تكنيك تميز كردن عمقي فرش

اين روشي نيست كه شما روزانه يا هفتگي از آن استفاده كنيد، يك بار در ماه يا حتي يك بار در فصل كافي مي باشد. كار زيادي لازم نيست و همچنين راه حل بسيار ارزان تري نسبت به فرستادن به قاليشويي است. تنها چيزي كه نياز داريد جاروبرقي است.


مرحله 1

براي شروع، فرش خود را طبق معمول جاروبرقي بكشيد. بااين كار، تنها فقط گرد و غبار و خاك موجود در سطح را تميز مي كنيد، نه خاكي كه در لايه هاي عميق تر وجود دارد؛ به همين دليل پس از كشيدن جاروبرقي، فرش را وارونه كرده و پشت آن را نيز جارو بكشيد.


با اين كار هم خاك پشت فرش را تميز مي كنيد و هم گرد و خاكي كه در عمق فرش نفوذ كرده بود و به سختي به آن دسترسي داشتيد، از جلوي فرش بيرون مي ريزد. وقتي فرش را برداريد، خواهيد ديد چقدر خاك روي زمين است!


مرحله 2

براي جلوگيري از برگشت مجدد تمام خاك به فرش، بايد نيمي از فرش را روي نيم ديگر تا كنيد، سپس، تمام خاك و گرد و غبار را از روي زمين جارو برقي كنيد. روند را در طرف ديگر تكرار كنيد.


مرحله 3



حالا، بايد يكبار ديگر فرش را با جاروبرقي بكشيد و دوباره آن را برگردانيد. اگر وقتي فرش را زير و رو مي كنيد هنوز خاك از آن مي ريزد، پس كامل تميز نشده است. اين كار را تا جايي ادامه دهيد كه ديگر خاكي بيرون نريزد، درست است كه زمانبر است، اما قطعاً ارزشش را دارد!

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.