پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ارائه خدمات قاليشويي در تهران

بيمه قاليبافان در كشور اجرايي مي‌شود

۲۲ بازديد

بيمه قاليبافان در كشور اجرايي مي‌شود
به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، فاطمه‌السادات حسيني عصر سه‌شنبه در نشست با قاليبافان در اردبيل اظهار كرد: استان اردبيل از استان‌هاي با آمار بالاي مشاغل خانگي به ويژه در حوزه قالي و فرش است كه بيشترين مشاركت بانوان را در اين بخش شاهد هستيم. وي تصريح كرد: با حمايت و پرداخت تسهيلات توليد فرش […]


به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، فاطمه‌السادات حسيني عصر سه‌شنبه در نشست با قاليبافان در اردبيل اظهار كرد: استان اردبيل از استان‌هاي با آمار بالاي مشاغل خانگي به ويژه در حوزه قالي و فرش است كه بيشترين مشاركت بانوان را در اين بخش شاهد هستيم.


وي تصريح كرد: با حمايت و پرداخت تسهيلات توليد فرش با كيفيت مناسب در اين استان هدف‌گذاري شده كه قطعاً تقويت چرخه توليد و تأمين نيازمندي بازار هدف‌گذاري اصلي است.

مشاور زنان و خانواده وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: در كنار توليد محصولات ارزشمند در هنر صنعت فرش، پوشش بيمه‌اي هنرمندان و صنعتگران نيز در اين حوزه مورد توجه قرار گرفته كه ما در كشور تلاش مي‌كنيم تا مصوبه مجلس در قالب بيمه قاليبافان به درستي و به دقت اجرايي و عملياتي شود.

حسيني افزود: ما سعي خواهيم كرد تا با پرداخت تسهيلات و منابع مورد نياز به كمك قاليبافان بشتابيم كه در اين زمينه نيز از شوراي اشتغال منابع مورد نياز درخواست شده تا با تأمين به موقع از طريق بانك‌ها پرداخت اين تسهيلات با كمترين موانع انجام شود.


وي فعاليت كارگروه‌هاي رفع موانع توليد در بخش پشتيباني از زنان كارآفرين را يادآور شد و خاطر نشان كرد: در استان‌هاي مختلف اين كارگروه‌ها تلاش مي‌كنند تا مشكلات و موانع پيش روي توليدكنندگان زن را به ويژه در بخش قاليبافي احصا كرده و بستر رفع اين مشكلات را با راهكارهاي درست فراهم كنند.


حسيني در بخش ديگري از سخنان خود اضافه كرد: با دلسوزي تمام در قالب اين كارگروه‌ها در كنار گره‌گشايي از مشكلات توليدكنندگان، سعي و تلاشمان بر اين است تا زنجيره توليد را در اين بخش تكميل و بافندگان فرش را به هر شكل ممكن با تأمين مواد اوليه و تسهيلات مورد نياز مورد حمايت و پشتيباني قرار دهيم.


مشاور زنان و خانواده وزير صنعت، معدن و تجارت بيان كرد: ۸۰ درصد بافندگان فرش را در منازل و كارگاه‌هاي توليدي زنان تشكيل مي‌دهند كه در كنار حمايت از اين توليدكنندگان، تلاشمان بر اين است تا زمينه فروش و عرضه محصولات توليدي آنها را نيز در داخل و خارج از كشور فراهم كنيم.


تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.