پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ارائه خدمات قاليشويي در تهران

چطور بهترين قاليشويي هر شهر را پيدا كنيم؟

۲۴ بازديد

چطور بهترين قاليشويي هر شهر را پيدا كنيم؟

 

قاليشويي

بازار يا شايد بهتر است بگوييم صنعت قاليشويي و خدمات آن در هيچ‌جاي دنيا به اندازه كشور ما رواج ندارد؛ و البته شركت‌هاي قاليشويي تهران در مقايسه با ساير شهرها فعال‌تر و البته پرتعدادتر هستند.


به گزارش ايسنا بنابر اعلام خدمت از ما، فرش‌ها در زندگي ما حل شده‌اند، حتي در مدرن‌ترين خانه‌ها و دكوراسيون‌ها. به همين دليل، خدمات شستشوي فرش نه تنها منسوخ نشده است، بلكه در شكل‌هاي جديدي مانند قاليشويي آنلاين و قاليشويي در محل هم ارائه مي‌شوند.


در ادامه ضمن آشنايي بيشتر با خدمات شركت‌هاي فعال در اين زمينه و نرخ آنها، نحوه پيدا كردن بهترين قاليشويي تهران و شهرهاي ديگر در كوتاه‌ترين زمان را هم بررسي مي‌كنيم.


خدمات شركت‌هاي قاليشويي شامل چيست؟

برخلاف چيزي كه از نام اين شركت‌ها به نظر مي‌رسد، آنها تنها در شستشوي انواع قالي و فرش تخصص ندارند.


جدا از بسته‌بندي اصولي فرش‌ها براي انتقال به كارگاه (و سپس به خانه) كه از خدمات ثابت هر قاليشويي خوب در تهران و شهرهاي ديگر محسوب مي‌شود، مهمترين سرويس‌هاي شركت‌هاي معتبر در اين بازار عبارت‌اند از:


ترميم فرش

گاهي بهترين خدمات شستشو هم نمي‌تواند فرش يا قالي را مانند روز اول كند. در اين صورت، اين شركت‌ها با خدمات ترميم و بازسازي مانند رفوگري و رفع بيدخوردگي عمر تازه‌اي به فرش شما مي‌دهند.


رفوگري از مهمترين خدمات تخصصي اين زمينه است، كه طي آن بافت و ريشه فرش ترميم مي‌شود. براي اينكار نقش قالي مجددا طراحي شده و روي دار قالي ايجاد مي‌شود.


لكه‌بري

لكه‌بري يكي ديگر از سرويس‌هايي است كه بسياري از شركت‌هاي قاليشويي معتبر به مشتريان خود ارائه مي‌دهند. اگر فرش شما با رنگ‌هاي روغني يا پلاستيكي آلوده شده باشد، اين سرويس مشكل را برطرف مي‌كند.


لكه‌بري با پاك‌كننده‌هاي قوي و به گونه‌اي انجام مي‌شود كه بافت اصلي آسيب نبيند؛ به همين خاطر اينكار از خدمات تخصصي هر قاليشويي تهران محسوب مي‌شود.


ريشه‌كشي

اگر ريشه فرش‌ها آسيب ديده يا با گذشت زمان فرسوده شده‌اند، متخصصان با رفش و سيخ پودكش قسمت‌هاي آسيب‌ديده را جدا كرده و آنها را با ريشه نو جايگزين مي‌كنند.


اگر ريشه‌ها دچار بيدزدگي شده‌اند، توصيه مي‌كنيم هرچه سريع‌تر از خدمات ريشه‌كشي استفاده كنيد تا اين آسيب به بخش‌هاي سالم هم سرايت نكند.


قاليشويي در محل

شستشوي فرش در منزل از جديدترين خدمات اين بازار، و همچنين از محبوب‌ترين سرويس‌هاي مراكز قاليشويي تهران است.


در اين سرويس كاركنان به محل مراجعه كرده، و فرش را همانجا تميز مي‌كنند. صرفه‌جويي در زمان و آب و كاهش هزينه‌هاي حمل‌ونقل از مهمترين مزاياي قاليشويي در محل است.


ساير خدمات

شستشوي موكت، مبل، پرده و چرم‌دوزي فرش از خدمات ديگر اين شركت‌هاست. چرم‌دوزي در اطراف فرش از حركت آن روي سطح جلوگيري كرده و بافت آن را يكپارچه‌تر مي‌كند.


همچنين، عمر فرش را افزايش مي‌دهد و مانع لوله يا تا شدن گوشه‌هاي آن مي‌شود. در بخش بعد قيمت قاليشويي و عوامل تعيين‌كننده نرخ اتحاديه قاليشويي سال جديد را مرور مي‌كنيم.


چطور بهترين قاليشويي هر شهر را پيدا كنيم؟


قيمت شستن فرش و خدمات قاليشويي چقدر است؟

بايد توجه داشته باشيد كه نرخ قاليشويي ممكن است بسته به شهر و منطقه آن تفاوت‌هايي داشته باشد. با اين حال، قيمت قاليشويي و خدمات مختلف آن از يكسري عوامل خاص تبعيت مي‌كند، از جمله:


ابعاد فرش

مهمترين عاملي كه قيمت شستشوي فرش را تعيين مي‌كند، ابعاد آن برحسب مترمربع است. براي مثال، قيمت شستن فرش 12 متري از قاليچه‌ها (كه مساحت كمتري دارند) بيشتر است.


نوع فرش

منظور از نوع فرش، فشردگي گره‌هاي آن است. هرچه شانه فرش بيشتر باشد، هزينه شستشوي آن بالاتر مي‌رود. چون تاروپود فشرده‌تر به معني مقاومت بيشتر در برابر پاك شدن لكه است.


نرخ اتحاديه قاليشويي سال جديد براي فرش‌هاي دستباف، ابريشمي و نازك نيز بالاتر است. به دليل مقاومت پايين آنها در برابر شوينده‌ها و روند شستشوي معمول، اين فرش‌ها بايد به روش خاصي شسته شوند.


متد و مواد شستشو

يك قاليشويي خوب در تهران يا شهرهاي ديگر، به روش‌هاي گوناگوني از جمله بخارشويي، خشك‌شويي و شستشوي با آب داغ فرش‌ها را پاك مي‌كند.


دركنار روش شستشو، نوع مواد مصرفي (كه از شوينده‌هاي شيميايي خاص تا شامپو فرش را شامل مي‌شود) هم در قيمت قاليشويي موثر هستند.


چطور بهترين قاليشويي هر شهر را پيدا كنيم؟


قاليشويي خوب از نظر مردم چه ويژگي هايي دارد؟

اگر تجربه افرادي را كه از خدمات اين حوزه استفاده كرده‌اند بررسي كنيد، متوجه مي‌شويد كه اينها مهمترين ويژگي‌هاي يك قالي شويي معتبر است:


· بررسي دقيق فرش‌ها پيش از تحويل، جهت مطلع كردن مشتري از كليه مشكلات و روش رفع آنها


· استفاده از مواد شوينده، تجهيزات و متد مناسب براي شستشو و خشك كردن هر فرش با كمك كارشناسان حرفه‌اي


· شستشوي جداگانه فرش‌هاي ماشيني و دستباف (براي جلوگيري از آسيب و رنگ پس دادن)


· تحويل دادن فرش بدون كوچكترين آسيب و در زمان توافق‌شده


· شفافيت در محاسبه قيمت قاليشويي و ارائه فاكتور رسمي


· پوشش و ارائه كليه خدمات قالي شويي


چطور بهترين قاليشويي شهرمان را پيدا كنيم؟

تعدد شركت‌هاي فعال در اين بازار رقابت را شديدا بالا برده و انتخاب بهترين قاليشويي تهران را براي افراد بسيار چالش‌برانگيز كرده است.


مطمئنا شما هم مايليد شركتي را انتخاب كنيد كه قيمت خدمات آن را دقيقا مي‌دانيد، از كيفيت سرويس‌هاي آن مطمئن هستيد و ... «خدمت از ما» دقيقا چنين امكاناتي را فراهم مي‌كند.


در وبسايت و اپليكيشن اين بازار آنلاين خدمات مي‌توانيد سفارش‌تان را رايگان ثبت كنيد، قيمت پيشنهادي مراكز قاليشويي نزديك به خود را ببينيد، مجوزها و سوابق آنها را بررسي كنيد.

باشگاه ورزشي بانوان پونك

همچنين، مي‌توانيد نظر مشتريان قبلي هر مجموعه را بخوانيد تا نهايتا با اطلاعات دقيق و كامل بهترين قاليشويي تهران يا شهري ديگر را انتخاب كنيد.

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.