شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

ارائه خدمات قاليشويي در تهران

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد :استان یزد از نظر جایگاه فرش دستباف جزو ۱۰ استان برترکشوری است

۶ بازديد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد :استان یزد از نظر جایگاه فرش دستباف جزو ۱۰ استان برترکشوری است

 

قالیشویی تسلیحات

 

/ سالانه افزون بر ۲۰۰ هزار مترمربع فرش دستباف در استان یزد تولید می شودمدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه فرش دستباف یزد از نظر کیفیت، زیبایی و نقش و نگار، بی نظیر است افزود: استان یزد از نظر جایگاه فرش دستباف جزو ۱۰ استان برترکشوری است.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان یزد، محمدکاظم صادقیان در جشنواره فرش دستباف گفت: جشنواره خلاقیت و نوآوری فرش نوین یزد با هدف نوآوری و ارتقای بهره‌وری در صنعت فرش دستباف استان در چهار محور اصلی مواد اولیه، رنگ و الیاف، روکارگیری، شستشو، طراحی و تولید، بازارهای داخلی و بین المللی فرش برگزار شده است.

 

صادقیان افزود: مخاطبین اصلی این جشنواره تولیدکنندگان، شرکت‌های خلاق، فناور و دانش بنیان، تامین کنندگان مواد اولیه و ماشین آلات و شرکت‌های طراحی و بسته بندی هستند .

 

وی ادامه داد: حدود ۲۰۰ فعالان حوزه فرش دستباف استان یزد در حوزه های مختلف در این جشنواره شرکت کردند که از ۱۷ نفر از برترین های آنها مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: سالانه افزون بر ۲۰۰ هزار مترمربع فرش دستباف در استان یزد تولید می شود و حدود ۴۰ هزار بافنده فعال در این استان وجود دارد.

 

فرش دستباف استان یزد در سال ۹۴ در سازمان جهانی مالکیت فکری موسوم به 'WIPO' ثبت جهانی شد.

 

ظروف کرایه غرب تهران
تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.