چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

ارائه خدمات قاليشويي در تهران

كشف بيش از ۹ تن مواد اوليه پتروشيمي قاچاق در شهرستان ري

۵۲ بازديد

كشف بيش از ۹ تن مواد اوليه پتروشيمي قاچاق در شهرستان ري

شهرري -ايرنا - رييس صنعت، معدن و تجارت شهرستان ري از كشف ۹ تن و ۶۰۰ كيلوگرم مواد اوليه پتروشيمي به ارزش چهار ميليارد و ۱۶۹ ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

 

موسي احمدي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: در راستاي طرح بازرسي از انبارهاي اين شهرستان جهت مبارزه با كالاي قاچاق و ثبات اقتصادي ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزيرات حكومتي و اتاق اصناف ري موفق به كشف و شناسايي اين انبار شدند.

 

احمدي با بيان اينكه تخلف در زمينه اخفاء و امتناع از عرضه انجام شده است، افزود: فرد متخلف به تعزيرات حكومتي معرفي و جريمه در نظر گرفته شده براي اين پرونده از سوي تعزيرات مشخص خواهد شد.

 

وي با اشاره به اينكه بيشترين تعداد انبارهاي استان تهران و حتي كشور در شهرستان ري قرار دارد، خاطرنشان كرد: كار نظارت و پايش انبارهاي اين شهرستان توسط گشت‌هاي مشترك اداره تعزيرات حكومت ي، اداره صمت و اتاق اصناف انجام مي‌شود.

شايد بخواهيد بخوانيد: قاليشويي در نارمك

احمدي با بيان اينكه در زمينه تخلف در حوزه قاچاق بدون كمترين اغماضي برخورد انجام مي‌شود، ادامه داد: اداره تعزيرات حكومتي شهرستان ري در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و كنترل بازار روزانه تيم‌هاي بازرسي به اصناف، انبارها، كارخانه‌ها و مراكز توليدي اختصاص داده كه به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسي مي‌كنند.

 

 شهرستان ري (به مركزيت شهرري) با جمعيتي بيش از يك ميليون نفر در جنوب استان تهران واقع شده كه داراي پنج شهر شهرري، باقرشهر، كهريزك، قيامدشت و حسن آباد است.

 

به گزارش ايرنا، شهرستان ري با برخورداري از ۵۶ اتحاديه توزيعي، توليدي و خدماتي و ۱۰ هزار واحد صنعتي و صنفي از جمله شهرك صنعتي شمس آباد، كارخانه سيمان و كارگاه هاي توليدي و خدماتي اعم از سنگ بري، شيشه و سفال، آجرپزي، كارگاه قاليبافي و قاليشويي، كشتارگاه دام و طيور به عنوان قطب كار و توليد در پهنه جنوب تهران مطرح است.

 

مقالات ديگر:

قاليشويي در اندرزگو

 

 

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.