پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ارائه خدمات قاليشويي در تهران

فروش مستقيم تجهيزات قاليشويي در صنايع ماشين سازي عزيزي

۴۱ بازديد

به گزارش اينا نيوز در گذشته قاليشويي در منازل انجام مي شد و افراد خانواده با استفاده از فرچه و پودر رختشويي و برخي مواد شوينده ديگر با همديگر قالي هاي منازل را مي شستند، امروزه ديگر كمتر كسي اين كار پر زحمت را انجام مي دهد زيرا قاليشويي هاي مدرني وارد بازار آمده اند كه از تجهيزات قاليشويي به روز و مدرن استفاده كرده و ديگر نيازي نيست افراد با دست قالي هاي سنگين خود را بشويند.

 

تجهيزات قاليشويي اتوماتيك به شما در صرفه جويي هزينه ها كمك مي كند، باعث افزايش بهره وري و سوداوري مشاغل در حيطه نظافت مي شود، هر نوعي از انها چه به صورت اتوماتيك و نيمه اتوماتيك مي تواند گرد و غبار فرش ها را گرفته و انها را شسته و هم چنين خشك مي كند، براي اين سه مرحله تجهيزات متفاوتي وجود دارد كه براي قاليشويي ها بسيار مقرون به صرفه است. چند نوع از  انها را در اين بخش ذكر خواهيم كرد. قاليشويي هاي مدرني وارد بازار آمده اند كه از تجهيزات قاليشويي تمام اتوماتيك استفاده كرده و ديگر نيازي نيست افراد با دست قالي هاي سنگين خود را بشويند.

 

–  تجهيزات قاليشويي نيمه اتوماتيك 

 

– تجهيزات قاليشويي تمام اتوماتيك 

 

– تجهيزات مبل شويي

 

-تجهيزات مبل شويي صنعتي

 

-تجهيزات مبل شويي و موكت شويي

 

با استفاده از تجهيزات قاليشويي مدرن و با تكنولوژري روز دنيا ميتوان در كيفيت شستشو و رضايتمندي مشتري تاثير مهم گذاشت.

 

در قاليشويي هاي سنتي معمولا از دستگاههاي قديمي و دستي استفاده ميگرديد كه معروفترين اين دستگاههاي سنتي براي شستشو دستگاه شلاق زن ميباشد و براي خشك كردن از دستگاه خشك كن ديگي استفاده ميگرديد.شركت هاي قاليشويي حرفه اي يك انتخاب عالي براي شستشوي فرش هاي شما هستند. تجهيزات شستشوي آنها قدرت مكش بيشتري دارد و فرايند خشك كردن فرش را سريعتر انجام مي دهند. حرفه اي هاي واقعي همچنين شناخت مناسبي از تمامي تجهيزات در دسترس دارند، انواع الياف و ساختارهاي تشكيل دهنده فرش را مي شناسند و از افراد مجرب براي شستشوي فرش هاي شما تحت شرايط مختلف بهره مي برند.

 

كارخانه ماشين سازي عزيزي با 40 سال سابقه فعاليت در صنعت ماشين آلات كشور از اولين مجموعه هاي ساخت تجهيزات قاليشويي در سراسر ايران و از معتبرترين و خوشنام ترين سازندگان داخلي اين صنعت است كه فعاليت خود را در سال 1357 با احداث كارخانه ماشين سازي در تهران آغاز كرده است.

 

اين شركت افتخار دارد كه با تلاش خستگي ناپذير كاركنان خود توانسته با تحولي چشمگير جايگاه ويژه اي در زمينه صنعت و اقتصاد كشور ارائه و همچنان با تكيه بر بنيه علمي ميراث گرانبهاي تجربه پيشينيان و اراده استوار كوشش نمايد طلايه دار اين صنعت عظيم باشد.

 

تجهيزات قاليشويي اتوماتيك را با بهترين كيفيت از شركت ما بخواهيد.

آبگير لوله اي كه در اصل به آن خشك كن نيز مي گويند، سانتريفيوژي است كه به شكل چرخشي كار مي كند و استانداردي براي هر چرخش وجود دارد، معمولا اين استاندارد در هر دور چرخش بين 200 تا 1400 دور گردشي است.هر قاليشويي بايد داراي دستگاه آبگير لوله اي باشد، زيرا با اين نوع تجهيزات قالي ها خشك مي شوند بنابراين اين دستگاه يك از مهم ترين تجهيزات قاليشويي است كه بايد براي آب گيري كردن هر فرش بكار برود.

 

استانداردي كه براي هر دور بكار مي رود چقدر است؟

 

به شكل معمول استانداردي كه براي هر دور تعيين شده است بين 1400 تا 1600 است البته اين براي ابگيرهايي است كه داراي استانداردهاي اروپايي بوده و از كيفيت بسيار خوبي برخوردار باشند.

 

چه نوع آبگير لوله اي مناسب است؟

 

اگر مي خواهيد كيفيت آبگيري در هر فرش بالا برود و فرش ها به سرعت خشك شوند، بايد به تعداد سوراخ هايي توجه كنيد كه اين نوع سوراخ ها بر روي خود لوله آبگير قرار دارند و هم چنين قدرتي كه موتور آبگير لوله اي فرش دارد نيز از اهميت ويژه اي برخوردار است.البته بايد حتما به جنس سبد نيز توجه ويژه داشته باشيد.

 

لرزش دستگاه آبگير لوله اي:

 

آبگير لوله اي به شكل معمول از لرزش تجهيزات برخوردار هستند اما اين نوع لرزش را مي توان با استفاده از راهكارهايي بسيار كمتر كرد. بهترين روش براي اين كار اين است كه از لاستيك هايي استفاده شود كه درون آنها باد زيادي وجود داشته باشد و اين نوع لاستيك ها به يك كمپرسور متصل شده، هم چنين اينكه اين دستگاه را به شكلي كاملا متوازن در هر مكاني نصب شود نيز باعث مي شود لرزش كمتر شود، از طرفي نوع جنس سبد نيز در اين بخش مهم است كه اين مورد نيز باعث مي شود لرزش آبگير كمتر شود.

 

ويژگي هاي انواع آبگير لوله اي

 

يك آبگير لوله اي مدرن داراي توان بالايي براي خشك كردن است به صورتي كه در حدود 100 درصد فرش را خشك مي كند. اين نوع تجهيزات نبايد هنگام خشك كردن فرش را چروك كند. وقتي فرش را خشك مي كند نبايد رنگ هاي فرش به دليل دوراني چرخيدن در هم تركيب شوند. البته رابطه چرخش توري و را در يك آبگير را نيز بايد مورد توجه قرار دادزيرا ميزان سرعت خشك كردن فرش ها در اصل به همين نوع چرخش توري بستگي دارد.اين تجهيزات براي يك قاليشويي مدرن بسيار كاربردهاي زيادي دارد.

 

مشخصات يك آبگير لوله اي قاليشويي

 

ولتاژ هر نوع آبگير بايد حداكثر تا 25 آمپر باشد، مي توان گف قدرت موتور يك آبگير لوله اي در حدود 20 اسب بخار بايد باشد.سرعت چرخش به صورت دوراني نيز مي تواند در حدود 1400 الي 300 بوده كه در هر نوع تجهيزات اين نوع سرعت متغير است. اينگونه تجهيزات براي هر نوع قاليشويي اتوماتيك لازم است بنابراين با استفاده از اين تجهيزات به طور معمول خشك شدن فرش ها به سرعت انجام گرفته و تحويل فرش با سرعت بيشتري انجام مي گيرد و هم چنين به فرش ها هيچ گونه اسيبي نمي رسد به همين دليل است كه از اين نوع تجهيزات بايد استفاده شود.

 

يكي از بهترين دستگاه هايي كه در عرصه آبگيري فرش توليد شده است آبگير لوله اي فرش مي باشد كه باعث جلوگيري از پارگي و چروك فرش مي شود

 

قيمت دستگاه قاليشويي

براي يافتن يك دستگاه قاليشويي با كيفيت، در نظر گرفتن قيمت آن موضوع مهمي مي باشد. بنابراين خريد يك وسيله مقرون به صرفه با امكانات، تجهيزات و قابليت هاي عالي، پيشهاد مي گردد. در واقع قبل از انتخاب دستگاه قاليشويي، استطاعت مالي و كارآمد بودن دستگاه را با يكديگر هماهنگ كنيد.

 

مزايا و قيمت دستگاه قاليشويي :

 

– استفاده از اجناس با اصالت و اصل كشورهاي اروپايي و ژاپني

 

– استفاده از اجناس با كيفيت و با آلياژ بالا

 

– سابقه چندين ساله در بخش شست و شو و بكارگيري آن در ساخت دستگاه شست و شو مانند: دستگاه آبگير لوله اي درب دار و بدون درب،دستگاه خاكگير و دستگاه شست و شوي ثابت و همچنين گرمخانه و ديگر محصولات

 

– تمام قطعات بكار رفته در دستگاه ها مهندسي شده و بر اساس تجارب آقاي عزيزي در بخش شست و شو مي باشد

 

– ضمانت نامه اي كه به همراه محصولات تحويل مشتري مي شود داراي 1 سال اعتبار و 10 سال خدمات پس از فروش مي باشد

 

– قيمت بسيار پايين نسبت به محصولات مشابه و كيفيت بسيار بالاي محصولات

 

– شما با استفاده از دستگاه هاي شست و شو ماشين سازي عزيزي مي توانيد از زمان شست و شو تا خشك كردن و بسته بندي آن خيالي آسوده داشته باشيد و در استفاده از نيروي انساني تا 50% درصد با كاهش روبرو شويد و در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد.

 

 

مقالات مرتبط ديگر:

قاليشويي جلفا

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.