پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ارائه خدمات قاليشويي در تهران

۴۴۴ ميليارد تومان تسهيلات اشتغال پايدار روستايي و عشايري در آذربايجان‌ غربي پرداخت شد

۴۴ بازديد

۴۴۴ ميليارد تومان تسهيلات اشتغال پايدار روستايي و عشايري در آذربايجان‌ غربي پرداخت شد

گروه استان‌ها- مديركل تعاون و كار آذربايجان‌ غربي گفت: از محل اعتبارات تسهيلات اشتغال پايدار روستايي و عشايري تاكنون پنج هزار و ۲۴۳ پرونده با مبلغ ۴۴۴ ميليارد تومان پرداخت شده و منجر به ايجاد اشتغال جديد براي ۱۲ هزار و ۷۹ نفر شده است.

ابوالفضل عبادي در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در اروميه، با اشاره به طرح‌هاي بهره‌برداري رسيده از محل اعتبارات اشتغال پايدار روستايي و عشايري آذربايجان‌ غربي از سال 96 تاكنون اظهار داشت: در اين راستا از محل اعتبارات تسهيلات اشتغال پايدار روستايي و عشايري استان از ابتداي طرح تاكنون پنج هزار و 243 پرونده با مبلغ 444 ميليارد تومان پرداخت شده و منجر به ايجاد اشتغال جديد براي 12 هزار و 79 نفر شده است.

 

وي تصريح كرد: براي مثال طرح توسعه واحد آب غني شده با اكسيژن و آب معدني و توليد بطري از پت و توليد انواع پريفرم در اروميه با اشتغال 40 نفر و ميزان تسهيلات پرداختي 36 ميليارد ريالي انجام شده است.

 

پرداخت تسهيلات به طرح گردشگري تفريحي و اقامتي در سيلوانا اروميه

 

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي آذربايجان‌ غربي گفت: همچنين پرداخت تسهيلات براي واحد معاينه فني خودرو براي اشتغال 13 نفر، حمايت از طرح گردشگري تفريحي و اقامتي در سيلوانا با پرداخت تسهيلات 75 ميليارد ريال و اشتغال 80 نفر و كمك به واحد توليدي مصنوعات چوبي با اشتغال 10 نفر در اروميه از ساير اقدامات اين اداره كل بوده است.

بيشتر بخوانيد: قاليشويي ميرداماد

وي با اشاره به اينكه تسهيلات 11 ميليارد ريال براي اشتغال هشت نفر در واحد توليد كامپاند و گرانول‌هاي پليمري در اروميه پرداخت شده است افزود: از سوي ديگر پرداخت 50 ميليارد ريال براي احداث گلخانه هيدروپونيك صيفي و سبزي، 96 ميليارد ريال با اشتغال 70 نفر براي احداث كارخانه خوراك دام و طيور با ظرفيت 30 هزار تن و نيز 150 ميليارد ريال براي اشتغال 93 نفر در كشتارگاه صنعتي دام اروميه در اين مدت انجام شده است.

 

واحدهاي تكثير و پرورش ماهي در اروميه با استفاده از تسهيلات اشتغال

 

عبادي بيان كرد: علاوه بر آن، حمايت مالي از واحدهاي تكثير و پرورش ماهي قزل‌آلا در اروميه، پرورش زنبور عسل، گاوداري شيري و كارگاه توليدي ظروف مسي در ماكو، احداث گلخانه هيدروپونيك صيفي‌جات و توليد و بسته بندي قارچ و نيز توليد سرباتري آسان‌بست در چالدران از ساير اقدامات بوده است.

 

 

وي افزود: علاوه بر آن براي واحد توليدي پكيج پيش ساخته‌ فاضلاب و واحد جوجه‌كشي در شهرستان چايپاره و نيز توليد تشك فنري، طبي و روتختي، كارگاه توربافي، پرورش گاو شيري، توليد كفپوش‌هاي پلاستيكي و ورزشي در خوي، واحد گاوداري و بره پرواري در اشنويه، كارگاه بافت پارچه نخي و توليد شيشه دوجداره در نقده تسهيلاتي پرداخت شده است.

 

اشتغال 80 نفر در كارخانه توليد آرد و فراورده بذر در پيرانشهر

 

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي از پرداخت 24 ميليارد ريال تسهيلات براي كارخانه توليد آرد پيرانشهر براي اشتغال 40 نفر خبر داد و بيان كرد: همچنين براي توليد و فراوري بذر گندم و اشتغال 40 نفر در اين شهرستان تسهيلاتي پرداخت شده است.

 

وي اظهار داشت: پرداخت تسهيلات براي اشتغال 25 نفر در كارخانه توليد آسفالت، تجهيز و نوسازي پرورش مادر گوشتي براي اشتغال مستقيم و غيرمستقيم 68 نفر، تجهيز و توسعه واحد پرورش جوجه يك روزه براي اشتغال 70 نفر و نيز كارخانه قند با اشتغال مستقيم و غيرمستقيم پنج هزار و 500 نفر نيز در شهرستان مهاباد انجام شده است.

 

پرداخت تسهيلات اشتغال پايدار روستايي و شهري در شهرستان‌هاي جنوب استان

 

عبادي فعاليت كارگاه پيكرتراشي و موزه مردم‌شناسي و قاليشويي صنعتي، سيلندرپركني و شارژ كپسول و كارگاه سفالگري شهرستان بوكان، احداث دامپروري صنعتي و واحد چيپس ميوه، مركز جمع آوري شير خام 35 تني در سردشت، فراوري و بسته‌بندي انواع جوانه‌هاي گندم، ماش و عدس، تجهيز بيمارستان دامپزشكي، واحد فراوري بذر اصلاح شده، اصلاح گلخانه سبزي و صيفي در مياندوآب، فراورده محصولات چوبي در شاهين دژ و همچنين راه اندازي گلخانه آيروپونيك زعفران در تكاب نيز با استفاده از تسهيلات اشتغال پايدار عشايري و روستايي انجام شد.

 

مقالات ديگر:

قاليشويي

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.