پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ارائه خدمات قاليشويي در تهران

شستشوي فرش هاي مردم مناطق آبگرفته توسط طلاب اهوازي

۹۶ بازديد

به گزارش رهياب ؛ حجت الاسلام بهادر پرچم با اشاره به معضلات پس از بارش هاي اخير گفت: از ابتداي شروع بارندگي و حتي قبل از فراخوان دادن به طلاب به صورت خودجوش وارد عمل شدند و با همكاي طلاب و و روحانيون استان خوزستان شروع به تقسيم مناطق مورد نظر كرديم محوريت كار ما 3 منطقه از پايگاه هاي ما كه بيشتر مورد آسيب ديدگي بودند را قرار داديم

مسئول بسيج طلاب و روحانيون استان خوزستان تصريح كرد: با توجه به ميزان بارش‌هاي شديد و بالا بودن آب‌هاي سطحي تنها كاري كه مي‌توان در آن شرايط علاوه بر جابجايي وسايل و اقلام مورد نياز زندگي مردم انجام داد تهيه خوراك مردم بود كه در ساعات و روز اول انجام شد.

بهادر پرچم افزود، نكته حائز اهميت ديگري كه وجود داشت شستشوي منازل مردم بود كه طبق تقسيم بندي‌ها و هماهنگي‌هايي كه صورت گرفته بود پمپ‌هاي 4 اينچي و بعضا ماشين‌هاي حوزه هاي علميه و سايل مورد نياز را در اختيار آنها قرار داديم.

به اين مقاله هم توجه كنيد: قاليشويي در فرجام

مسئول بسيج طلاب با اشاره به مناطقي كه دچار آب گرفتگي شده بودند بيان كرد: از مناطقي كه طلاب مشغول خدمت رساني بودند مي‌توان به منطقه كيان شيلنگ آباد، كوي علوي، شهرك دانشگاه، بهارستان و معين زاده اشاره كرد، ناگفته نماند كه باغ شيخ در مركز شهر نيز دچار بحران شديدي بود در كوت عبد الله كه از توابع شهرستان كارون است نيز خدمت رساني طلاب وجود داشت.
پرچم تاكيد كرد: همه ي حوزه هاي علميه استان خوزستان از جمله اهواز و كارون كه خود درگير اين بحران شده بودند گروه‌هاي جهادي طلاب حميديه نيز وارد عمل شدند قريب به اتفاق 10 تا12 گروه جهادي پاي كار خوزستان بودند.

وي تاكيد كرد: شايد نتوان آسيب ديدگي خانه‌ها و ساير خسارت‌هاي وارد شده به زندگي مردم توسط حوزه‌هاي علميه جبران شود اما مي‌توان با انجام دادن كار‌هايي هر چند كوچك از جمله شستشوي فرش هاي مردم توسط طلاب باري از روي دوش مردم برداشت.

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.