پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

ارائه خدمات قاليشويي در تهران

طرح تشديد بازرسي و نظارت صمت از امروز كليد خورد

۴۰ بازديد

طرح تشديد بازرسي و نظارت صمت از امروز كليد خورد
تهران- ايرنا- معاون بازرسي و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بيان اينكه نظارت و بازرسي اقلام مصرفي در بازار تهران بر عهده سازمان صمت است و تامين منابع بر عهده ديگر نهادهاي مسئول است، گفت: طرح تشديد بازرسي و نظارت اين سازمان از امروز /شنبه/ آغاز شد.
سعيد محمدي‌پور ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: هرساله طرح تشديد بازرسي ايام پاياني سال توسط بازرسان سازمان صمت در تهران اجرا مي‌شود و هدف از اين طرح نظارت بر قيمت پوشاك، كيف و كفش، آجيل و خشكبار، مواد پروتئيني و امور خدماتي مثل حمل و نقل مسافر، اتو سرويس‌ها و قاليشويي‌ها است.
وي ادامه داد: اين طرح در راستاي ابلاغيه‌ سازمان حمايت از مصرف كننده و توليدكننده براي تامين و توزيع به موقع كالاهاي اساسي و اقلام ضروري مورد نياز مردم با همكاري بازرسان سازمان صمت، اصناف، تعزيرات حكومتي، و پليس امنيت اقتصادي به صورت يكپارچه در استان از امروز ۱۱ بهمن ماه امسال آغاز و تا تاريخ ۳۰ فروردين ماه سال ۱۴۰۰ نيز ادامه خواهد داشت.
محمدي‌پور با بيان اينكه طرحي كه امسال به اجرا درآمده‌است با سال‌هاي گذشته تفاوت دارد، اظهار داشت: تفاوت اين طرح با سال‌هاي گذشته در اين است كه بازرسان سازمان صمت به سامانه يك‌پارچه بازرسي « سيمبا » دسترسي دارند و از يك تبلت و سيم‌كارت براي سهولت در انجام كار نيز استفاده مي‌كنند.
وي گفت: بازرسان سازمان صمت تهران در صورت مشاهده تخلف، آن را از طريق تبلت به بخش حقوقي سازمان ارسال مي‌كنند؛ در گذشته رسيدگي به هركدام از پرونده‌هاي تخلفات دست‌كم ۱۵ روز زمان لازم داشت اما امروزه در كمتر از ۴۸ ساعت به نتيجه مي‌رسد.
بيشتر بخوانيد قاليشويي الهيه
محمدي‌پور افزود: در تهران ۱۲۰ اكيپ ويژه بازرسي براي تشديد نظارت بر بازار در ايام پاياني سال در نظر گرفته شده كه با توجه به شرايط خاص امسال ۳۰ اكيپ به اين تعداد براي بازرسي اقلامي كه نام برده شد اضافه شده است.
معاون بازرسي و نظارت سازمان صمت تهران افزود:در طرح نظارتي امسال بازرس سازمان صمت و اتاق اصناف در دو شيفت صبح و عصر از واحدهاي صنفي و مراكز خدماتي بازديد بعمل مي‌آوردند تا در صورت مشاهده تخلفات احتمالي با واحد متخلف برخورد نمايند.
محمدي پور خاطرنشان كرد: در اين طرح، رصد از انبارها و مراكز نگهداري كالاها نيز در دستور كار گشت‌هاي نظارتي قرار دارد؛ شهروندان مي‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش كنند.
مقالات ديگر: قاليشويي ونك

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.